خريد هاست cpanel سي پنل ايران

کنترل پنل هاست cPanel تمام جنبه های محیط خود را از طریق یک رابط کاربری گرافیکی ساده با کنترل پنل هاست cPanel ايران ، محبوب ترین گزینه برای میزبانی وب لینوکس ، مدیریت کنید.

ذخیره سازی پیشرفته SSD عملکرد مطلوب و شتاب ذخیره سازی SSD را بدست آورید و سرعت چشمگیر را برای وب سایت / وبلاگ خود تجربه کنید. پشتیبان گیری روزانه Offsite هر بیت از داده های مهم برای شما بسیار مهم است و ما آنرا درک می کنیم.

ما از پشتیبان گیری های منظم به عنوان بخشی از روش های بازیابی حوادث استفاده می کنیم. پشتیبانی 24×7 تمام برنامه های میزبان bodHOST cPanel دارای پشتیبانی 24×7 مشتری از طریق تلفن ، چت زنده و بلیط پشتیبانی می باشد.

مدیریت میزبانی همچنین شامل نگهداری منظم و پایش فعال سرور برای کمک به ایمن نگه داشتن آن و اجرای بهینه می باشد. نصب کننده اسکریپت های Softaculous به بیش از 100 اسکریپت برای وب سایت خود دسترسی پیدا کنید که فقط با چند کلیک از طریق نصب کننده اسکریپت های Softaculous قابل نصب در پنل کنترل هاست cPanel در حساب کاربری خود باشید.

انتخاب گسترده ای از دامنه ها مورد علاقه خود را انتخاب کنید نام دامنه از طیف گسترده ای از پسوندهای دامنه موجود با ايكس زد ان هاستينگ را داشته باشيد. همچنین توانایی میزبانی دامنه های متعدد در برنامه میزبانی خود را در همان هاست cPanel بدست آورید. 99.95٪ Uptime ما حداقل 99.95٪ زمان در هر ماه تقویم را تضمین می کنیم. اگر مدت زمان بروزرسانی در هر ماه معین زیر این دوره باشد ، شما طبق شرایط ما جبران می شوید. میزبانی وب هاست cPanel ايران با تجربه کاملاً مدیریت شده را تجربه کنید اگر به دنبال میزبانی هاست cPanel قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستید ، پس ايكس زد ان هاستينگ انتخاب مناسبی برای شماست.

ترکیبی از خدمات کاملاً مدیریت شده را با پشتیبانی ، سرعت و قابلیت اطمینان 24×7 تجربه کنید. با توجه به نیاز خود می توانید برنامه های مختلفی را برای میزبانی لینوکس هاست cPanel انتخاب کنید. همه برنامه ها شامل ویژگی هایی از قبیل دامنه های افزودنی نامحدود ، دامنه های فرعی ، حساب های ایمیل و بانکهای اطلاعاتی نامحدود است.

ما همچنین تضمین به موقع 99.95٪ و سیاست برگشت پول 3 روزه را ارائه می دهیم. ايكس زد ان هاستيگ پیشگام در زمینه خدمات میزبانی وب در ايران است و از سال 2011 میزبان سايت هاي زيادي در ايران است و هدف ما این است که به شما پیشنهاد کنیم بهترین راه حل که در صنعت آنلاین بی نظیر است.

با استفاده از یک مرکز پشتیبانی پیشرفته تقدیر توسعه ، ما خدمات میزبانی را ارائه می دهیم که نه تنها سرورها و داده های موجود در آن را ایمن می کنند ، بلکه اطمینان حاصل می کنند که وب سایت های شما در وب 24X7X365 در دسترس هستند.